reklama

Mám strach...

Stále sa niečoho bojím... Stále pred niečím utekám... Myslela som si, že to je už preč, ale predsa ma to stále prenasleduje, stále mám pocit, že niečo nie je v poriadku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Niekoho som stretla. Neviem, či to bol Anjel, ale niečo v mojom živote zmenil... Niečo sa niekam pohlo a ja som si myslela,že to stále ostane ukryté...Pohlo sa to... (Ten okamžik trval celý sveteľný rok.)Všetko sa v tom momente zastavilo a ja som nevedela ako ďalej... Ale ja teraz cítim, že sa to pohlo,je to niekde bližšie, bližšie pri srdci a každý deň to je viac a viac von...Každý deň rozmýšľam... Čo to je???Neviem ...

Lucia Herková

Lucia Herková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...cely svet je plny zazrakov, na ktore sme si tak zvykli, ze ich nazyvame vsednymi vecami..( Andersen ) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu