reklama

Možno to raz pochopím...

...vlastne ani neviem...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Vždy som si myslela, že ak budem robiť všetko tak ako sa má, tak všetko bude klapať... Ale samozrejme som zistila, že to tak nie je... Je naozaj veľmi ťažké byť v dnešnom svete podstivý a zároveň byť najlepší. Určite to je veľmi ťažké, ale čo viem tiež, že to nie je nemožné... Ale to mám zase len také chvíľkové pocity, že by som sa najradšej na všetko vykašľala, viem že to neurobím a že zase bude všetko ok... Dnes, keď som išla domov, tak som opäť o všetkom premýšľala... Ja viem, že toto všetko sa deje preto, aby som sa niečo naučila a aby som sa možno nabudúce vyvarovala podobným chybám... Ale viem aj to, že ak človek nie je aspoň trošku "horší", tak pravdepodobne nič v tomto svete nedosiahne... Je to hrozné, že to tak píšem, ale asi to tak naozaj je...

Lucia Herková

Lucia Herková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...cely svet je plny zazrakov, na ktore sme si tak zvykli, ze ich nazyvame vsednymi vecami..( Andersen ) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu