reklama

„Pochop šťastie...“

Viem, že podľa Teba je šťastie relatívny pojem. A viem aj to, že sa cítiš byť nešťastný. Ale ver mi: „NIE JE TO TAK“...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
 

Hm ŠŤASTIE: relatívny pojem - asi máš pravdu...

Je jasné, že človek nemôže byť stále šťastný, teda lepšie povedané, že počas života nás sprevádza stále akási sínusoida. Vždy sme chvíľku hore a potom zase dole. Ale vieš, čo je naozaj dôležité?

 

Ako sa na to všetko pozeráš Ty...

 

Ak máš pocit, že tu si pre to, aby si niečo dosiahol, tak máš určite pravdu a ak si aj prišiel na to, že čo to je. Tak to si naozaj šťastný.

 

Možno máš pocit, že nemáš priateľov. Teda nie možno, ale viem, že to tak cítiš. No keď sme už pri tom, tak možno máš takých priateľov, akých by Ti mohol závidieť nejeden človek. Ver mi, prosím... Máš užasnú rodinu, teda Ty vieš ako to myslím... Tvoja mamka, Tvoja sestra a Tvoj brat... Myslím si, že minimálne jeden z vymenovaných ľudí, je Tvoj priateľ... A dúfam, že tam už trošku patrím aj ja J... Možno si myslíš, že ak niekto pozná veľa ľudí, tak má aj veľa priateľov. Ale ver mi, že to tak nemusí vždy byť. Ja tu budem s Tebou vždy, ak by sa malo stať čokoľvek. Môžeš mi naozaj veriť... Budem sa spolu s Tebou smiať a keď budeš plakať, budem plakať s Tebou...

 

Vieš, čo je možno dôležité? Aby si sa nestratil vo svete dospelých, vo svete zodpovednosti, vo svete požiadaviek a pre priateľa Ti už neostane veľmi veľa času... Možno raz budeš manažér v prosperujúcej spoločnosti. Ale nikdy nezabudni na objatie, ktoré Ti môže poskytnúť len osoba na ktorej Ti bude záležať a ktorej samozrejme ani Ty nebudeš ľahostajný...

Možno si ešte stále nenašiel šťastie, ale ja verím, že ho raz určite nájdeš... Ja som šťastná za to, že Ťa mám... Som vďačná za to, že Tvoje horúce srdce sa dotklo toho môjho.

Ďakujem Ti: môj priateľ, môj učiteľ, za lásku, ktorú mi dávaš...

  

PS: „ Dúfam, že chápeš vyslovené slová... Ty vieš, komu sú určené... „

Lucia Herková

Lucia Herková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...cely svet je plny zazrakov, na ktore sme si tak zvykli, ze ich nazyvame vsednymi vecami..( Andersen ) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu