reklama

Prečo sa veci dejú, tak ako sa dejú...

Mama, otec... Prečo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mami, prečo sú ruže červené? Mami, prečo je tráva zelená a nebo modré? Prečo má pavúk sieť a nie dom? Ocko, prečo sa nemôžem hrať s Tvojou skrinkou na náradie? Pani učiteľka, prečo musím čítať?

Mami, prečo si nemôžem na diskotéku narúžovať ústa? Otec, prečo tam nemôžem ostať až do polnoci? Ostatné baby zostávajú. Mami, prečo ma nenávidíš? Otec, prečo sa chlapcom nepáčim?

Mami, prečo musím zmaturovať? Otec, prečo musím dospieť? Prečo musím odísť?

Mami, prečo mi nepíšeš častejšie? Otec, prečo mi chýbajú moji starí priatelia? Otec, prečo ma máš tak rád? Otec, prečo ma tak rozmaznávaš? Veď z Tvojho malého dievčatka je už dospelá žena. Mami, prečo nezájdeš ku mne na návštevu? Mami, prečo je také ťažké nájsť si nových priateľov? Otec, prečo mi tak veľmi chýba domov?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Otec, prečo mi srdce trepoce ako šialené, keď sa mi ON zahľadí do očí? Mami, prečo sa mi roztrasú nohy, keď počujem jeho hlas? Mami, prečo je láska ten najkrajší cit na svete?

Otec, prečo sa Ti nepáči, keď Ťa voláme starý otec? Mami, prečo sa prsty môjho dieťaťa tak pevne držia mojich?

Mami, prečo moje deti musia vyrásť? Otec, prečo musia odísť? A prečo ma volajú stará mama?

Mami, otec, prečo ste ma opustili? Tak veľmi Vás potrebujem.

Prečo mi mladosť vykĺzla pomedzi prsty? Prečo na mojej tvári zostali stopy po každom úsmeve, ktorý som venovala priateľovi či celkom neznámemu človeku? Prečo sa moje vlasy ligocú ako striebro? Prečo sa mi trasú ruky, keď chcem odtrhnúť kvet?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ach, Bože, prečo sú ruže červené?

(Chicken Soup for the Woman’s Soul)

Lucia Herková

Lucia Herková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...cely svet je plny zazrakov, na ktore sme si tak zvykli, ze ich nazyvame vsednymi vecami..( Andersen ) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu