reklama

Vzdych do tmy...

Ľahla som si na posteľ a vzdychla som si...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mala som pocit, že s tým výdychom odišlo "všetko".... Ale bohužiaľ to tak nebolo a všetko pokračovalo ďalej a ja som opäť nevedela zaspať... Opäť to všetko pokračovalo... Opäť som o všetkom začala premýšľať... Proste všetko bolo späť, tak ako predtým... A ja sa stále pýtam, prečo to je tak??? Ale nik mi nevie odpovedať... Nik nevie, prečo sa tak niektoré veci dejú a prečo sa hlavne dejú ľuďom, ktorých mám tak veľmi rada...

Ale asi to tak má byť...

To si vždy poviem, keď neviem na niečo odpovedať. Asi je ľahšie jednoducho povedať, proste to tak má byť... Ale asi to je pravda, že všetko pre niečo je a že všetko sa pre niečo deje...

 

 

Lucia Herková

Lucia Herková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...cely svet je plny zazrakov, na ktore sme si tak zvykli, ze ich nazyvame vsednymi vecami..( Andersen ) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu